Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פיטר פלצ'יק ואשתו : אימו של אלוף אירופה פיטר פלצ יק אי אפשר להסביר את התחושה חדשות 13 : ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

פיטר פלצ'יק ואשתו : אימו של אלוף אירופ×" פיטר פלצ יק אי אפשר ל×"ס×'יר את ×"תחוש×" ×—×"שות 13 : ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.. © סופק על ידי הארץ פיטר פלצ'יק בגראנד פרי תל אביב, בשנה שעברה צילום: פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). Judoka peter paltchik wins the gold.

תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. יום יבוא ואדורג ראשון בעולם. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. Welcome to the official facebook page of peter paltchik.

פיטר פלצ יק ×
פיטר פלצ יק ×"ית×" לי תחרות מ×"×"ימ×" ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. © ניב אהרונסון פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי רק לפני שבועיים חל יום האהבה, הוולנטיינ'ז דיי, אבל נראה שהג'ודקאי ההורס פיטר פלצ'יק, הוא לא אחד שצריך יום מיוחד על מנת להפגין את אהבתו לאשתו, דניאל. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך.

דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו.

לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. כך שבשבוע שעבר הוא החליט להפת. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). אתן את החיים על המזרן: בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה.

ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך.

פלצ יק קצת קש×
פלצ יק קצת קש×" לי עם ×"×"פס×" ×"×–×" קש×" ל×"יר×'×¢ from ynet-images1.yit.co.il
אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. Judoka peter paltchik wins the gold. פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו: בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights.

Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights.

את יום הקרבות החל פלצ'יק עם ניצחון בסיבוב השני על אלמר גאסימוב, בקרב עיקש שנמשך. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. יש עוד לאן לעלות, הוא יגיע בעזרת השם לאולימפיאדת טוקיו 2,020, וכולכם תראו מה הוא שווה. רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר: פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. גלריית התמונות של פיטר פלצ'יק. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון.

Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים: פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). אחרי ההפסד לוולף ברבע הגמר הוא היה חייב לנצח בשני קרבות כדי לזכות במדליית ארד. פלצ'יק, שעלה אוטומטית לסיבוב השני, נעזר במצלמות הטלוויזיה וניצח בווזארי בתוך ניקוד הזהב את לאוטגונבחאר לחאגוואסורן המונגולי בשמינית הגמר.

תותח פיטר פלצ יק אלוף אירופ×
תותח פיטר פלצ יק אלוף אירופ×" ×'×' ו×"ו from ynet-images1.yit.co.il
פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. © סופק על ידי הארץ פיטר פלצ'יק בגראנד פרי תל אביב, בשנה שעברה צילום:

מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג).

דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. רגע לפני אליפות העולם בטוקיו, הג'ודוקא הבכיר פותח את הפצעים ולא מתבייש להצהיר: © ניב אהרונסון פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי רק לפני שבועיים חל יום האהבה, הוולנטיינ'ז דיי, אבל נראה שהג'ודקאי ההורס פיטר פלצ'יק, הוא לא אחד שצריך יום מיוחד על מנת להפגין את אהבתו לאשתו, דניאל. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים. יום יבוא ואדורג ראשון בעולם. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. פיטר פלצ'יק מגיב אחרי הדחתו מטוקיו (צילום וידאו: בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights.

פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי פיטר פלצ'יק. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה?